// Miss Mustache !

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
MYUNGSOO .. MYUNGSOO .. MYUNGSOO .. MYUNGSOO .. MYUNGSOO




Tagboard


Put your cbox or shoutmix code here

My Melody


Visit dem'




The Mastermind

Basecode: Lurve
Editor: Nana Euphemia
Other:

Bessetieee Gua :')
Hai haii. Assalamualaikum :) haa tudiaa aku boringg tktau nak buat apa , online pon boring then teringat nak update blog . haha . haa lani kan cuti sekolah , tapi kesian aku tkpi mana mana pon . dok qumah jaa . haha . cutii sunggoh laa . haha . so , dulu aku penah ceqita pasai kawan aku fitri tu , haa aku sayang dia oooohh :* heheee kawan daqi kecik sampai laa mesti lah sayang aku sampai dah anggap dia macam kakak aku dah . hehe . dia dok asrama so jaqang lah dia balik kalau dia balik pon kadang kadang takdan nak jumpa em em so lani kan cuti sekolah memang jumpa ah , hoho . tapi , diaa cuti seminggu jaa , em sedih aku tkleh lelama ngan dia emmm . okey petang qituu aku pi merondaa sakan laa ngan dia . setory morrry habihh semua laa hehe . patuu berselfie haha , tapi tk lama manaa ponn rondaa berselfie jaaa qeja haha okeyy overnyaa aku :3 hehe hmm okeyy lahh lenguh jaqi aih type banyak ni pon hehe okeyy takat ni dulu lah . anyeonggg :D