// Miss Mustache !

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
MYUNGSOO .. MYUNGSOO .. MYUNGSOO .. MYUNGSOO .. MYUNGSOO




Tagboard


Put your cbox or shoutmix code here

My Melody


Visit dem'




The Mastermind

Basecode: Lurve
Editor: Nana Euphemia
Other:

Aku Sayang Hang , sayangss !
Welcome dear  ♥ Sebelum ceritaku bermula , Baca mukadimah nie dulu okayy ?
Firstly , Aku nak bgtau aku sayang sangat-II dekat gadis yang akan aku cerita nihh .
Segala pahit dan manis dikongsi bersama . Dia penawar duka dan penghibur lara akuhh ! Baikk kan dia ?? Bhaha 
Kami selalu bertukar-II kata , I LAP YOUU dan I LAP YOU TOO   SWEETkann ? Aauww Aauww . Okayy , Sangat gedikkann ? 
















Inilah gadiss yang aku maksudkan . Seperti yang dijangka kami tetap berdua  Rapatnya kami sampaii kalau boleh nak tido pon sekatil , makan pon bersama tapi ... Tak boleh lahh nak mandi sekali ! Tak baik ! Aku sayang dia ketat-II , Rapat-II dan Sendat-II . Wow ! Sudah tiada ruang untuk anda menghimpit kasih sayang kami . Kalah pasangan couple tauu ! Pakwe kalau hilang , boleh dicari ganti . Tapi kawan kalau hilang , Susah untuk diskan semula . Sebelum tiraii ditutup , Aku nak hampa tau , Dialah kawan aku dunia dan akhirat . Kasih kami sampai ke AKHIRHAYAT !   ILYSM Kawan